Rekurzeme.lv ARHĪVS

Sūdzas par paviršu attieksmi Liepājas reģionālajā slimnīcā

ReKurZeme, portāls

2012. gada 2. jūlijs 10:00

702
Sūdzas par paviršu attieksmi Liepājas reģionālajā slimnīcā

Priekulnieks Abarts Gūtmanis ir vērsies Veselības inspekcijā, lai tiktu skaidrībā, vai saņēmis savlaicīgu un kvalitatīvu aprūpi Liepājas reģionālajā slimnīcā. Slimnīca gadījumu nekomentē, norādot uz Pacientu tiesību aizsardzības likumu.

Saskaņā ar A. Gūtmaņa teikto, viņu uz Liepājas slimnīcu aizveda "ātrie" 27. aprīlī – pēc kritiena lauzts gūžas kauls. Vīrietis ievietots palātā, bet operāciju sagaidījis tikai 10. dienā.

A. Gūtmanis stāsta, ka gulējis uz vēdera, nav varējis ne kustēties, ne paēst. Vienubrīd domājis atkal saukt "ātros", lai taču ved uz tādu vietu, kur var saņemt palīdzību, bet brālis atrunājis – ja reiz tik ilgi esi cietis, pacieties vēl mazliet.

Liepājas reģionālās slimnīcas pārstāve Indra Grase atbild, ka "pacientam, gaidot operāciju, tika sniegta visa nepieciešamā palīdzība, tuvāk nevaram komentēt". Uz jautājumu, kādos gadījumos gūžas lūzums netiek operēts uzreiz, I. Grase atbildēja, ka ikviens gadījums ir individuāls, nevarot runāt vispārēji.

VI Kurzemes kontroles nodaļas vadītāja Dace Roze vērtē, ka lielākā daļa sūdzību veidojas komunikācijas trūkuma dēļ – vai nu nav izstāstīts, vai nav paskaidrots cilvēkam saprotamā valodā. Ir gadījumi, kad pacienti uzreiz vēršas tiesā, prasīdami kompensāciju, tad tiesa savukārt vēršas VI, kuras eksperti pārbauda dokumentāciju, ārstēšanas gaitu u.c.

Plašāku situācijas skaidrojumu lasiet "Kursas Laika" 2. jūlija numurā.