Rekurzeme.lv ARHĪVS

Aizputes domē janvārī pēdējo reizi pieņems "Swedbank" konsultants

Aizputes domē janvārī pēdējo reizi pieņems "Swedbank" konsultants

No februāra Aizputē darbu pārtrauc "Swedbank" konsultants, jo pieprasījums pēc šāda pakalpojuma sarucis.

"Aicinām ņemt vērā, ka pēdējā diena, kad Aizputē varēs satikt klientu konsultantu, ir 25. janvāris," ziņo www. aizputesnovads.lv.

Gluži tāpat kā citviet Latvijā, arī Aizputes iedzīvotāji arvien biežāk savu naudas lietu kārtošanai izmanto internetbanku vai zvana uz "Swedbank" konsultāciju centru, tādēļ arvien retāk pie bankas speciālistiem ierodas kāds, kuram nepieciešama klātienes konsultācija.

No februāra "Swedbank" klientu konsultācijas Aizputes iedzīvotājiem būs pieejamas gan telefoniski, zvanot uz bankas Konsultāciju centru pa tālruni 67444444, gan nepieciešamības gadījumā klātienē Liepājas filiālē un Kuldīgas filiālē.

Banka atgādina, ka šobrīd visus bankas pamatpakalpojumus, ko izmantojam ikdienā – naudas pārskaitījumus, konta atlikuma pārskatīšanu, PIN koda maiņu, dažādus maksājumus, rēķinu apmaksu u.c. – var veikt internetbankā bez bankas darbinieka klātbūtnes.

Savukārt, ja nepieciešama jauna bankas karte, bankai var pieteikt, lai to atsūta pa pastu. Šāds sūtījums ir drošs, jo bankas karti var aktivizēt tikai pats kartes īpašnieks.

Turklāt, lai arī Aizputes domes telpās vairs nenotiks tikšanās ar bankas speciālistu, veikala "TOP" telpās Zvaigžņu ielā 2 joprojām būs pieejams dators ar internetbanku, kurā klientiem pašiem būs iespēja veikt nepieciešamos darījumus attālināti, informē bankas pārstāvji.