Rekurzeme.lv ARHĪVS

Kā zināt, ka zobārstniecība, ko apmeklējat, atbilst augstākajiem standartiem

2018. gada 9. jūnijs 00:00

126
Kā zināt, ka zobārstniecība, ko apmeklējat, atbilst augstākajiem standartiem

Kā saprast, vai zobārstniecība, ko apmeklējat, ir profesionāla un mūsdienīga? Zināmais vienmēr šķiet labāks, tāpēc turpinām izmanto ierasto, jo pieradumam ir liels spēks. Arī tad, ja ne pilnībā esam apmierināti, arī tad, ja citā vietā varētu saņemt kvalitatīvāku un varbūt pat izdevīgāku pakalpojumu.

Uzziniet dažus faktorus un pazīmes, kas palīdzēs saprast, vai jūsu zobārstniecība ir laba, vai nav nepieciešams meklēt citu zobārstniecības pakalpojumu sniedzēju.

Pieraksts iespējams jau tuvāko nedēļu laikā

Vienas no biežākajām sūdzības, kas attiecas uz zobārstniecību, ir par garajām rindām. Varbūt jūs jau esat pie tā pieraduši un uztverat kā normu, bet mūsdienīga zobārstniecība prot plānot savu darbu tā, lai klientiem nevajadzētu gaidīt savu pierakstu ilgāk par dažām nedēļām. Ja ar šo jautājumu jūsu zobārstniecība tiek sekmīgi galā, tad viens plusiņš tās labā.

Zobārsts pieejams arī akūtos gadījumos un brīvdienās

Plānveida vizītēm pie zobārsta nav tik traģiski, ja jāpagaida kādu dienu ilgāk, bet akūtos gadījumos, kad tiešām sāp, it īpaši, ja tas ir bērns, kurš nevar paciesties, ir ļoti būtiski, ka zobārstniecība piedāvā kārtību, kādā akūtie pacienti steidzamā kārtā var saņemt palīdzību.

Ja jums šodien sāktu sāpēt zobs, vai jūs varētu tajā pašā vai nākamajā dienā saņemt palīdzību savā zobārstniecībā?

Piemēram, zobārstniecība “Dr. Apines Klīnika” piedāvā SOS pakalpojumu tajā pašā dienā, kā arī pieņem pacientus sestdienās, jo ne vienmēr klienti var apmeklēt zobārstu darba dienā.

Vienuviet pieejami dažādi zobārstniecības speciālisti

Būtu tikai loģiski, ka zobārstniecība saviem pacientiem varētu piedāvāt plaša spektra zobārstniecības pakalpojumus — ārstniecību, ķiruģiju, higiēnu, protezēšanu, varbūt pat ortodonta pakalpojumus. Daudz ērtāk, ja visu nepieciešamo var izdarīt vienā vietā, kas jau ir pazīstama, kuras apmeklējums vairs nerada satraukumu. Kādus pakalpojumus piedāvā jūsu zobārstniecība?

Zobārstniecība ir bērniem draudzīga

Bērni ir mūsu sabiedrības jaunā paaudze, par kuras veselību ir jārūpējas īpaši cītīgi. Zobu veselība ir ļoti svarīga daļa no kopējās veselības aprūpes. Diemžēl šajā jomā ir daudz problēmu, kā arī ne visas zobārstnirecības sevi var pozicionēt kā bērniem draudzīgas. Mūsdienīga un profesionāla zobārstniecība noteikti padomā, kā savus pakalpojumus padarīt ērtus un patīkamu arī pašiem mazākajiem pacientiem — gan no vides, gan speciālistu attieksmes aspekta.

Dr. Apines Klīnika” bērniem pievērš īpašu uzmanību, ir izveidota droša un patīkama atmosfēra, bērnu stūrītis, pieejamas multfilmas, rotaļlietas. Īpaši padomāts par katra bērna vecumam piemērotu komunikāciju, lai mazajam paliktu tikai tās labākās sajūtas pēc viesošanās zobārstniecībā.

Telpas ir modernas un ar mūsdienīgu aprīkojumu

Protams, ka pakalpojuma kvalitātei ir notiecošā loma, tomēr nevar noliegt, ka videi ir ļoti liela ietekme uz to, kā jūtamies. Interjers, gaisma, atmosfēra, ērtības un citi elementi ir tie, kas veido kopējo noskaņojumu. Zobārstniecība nav izņēmums. Tie, kuri vēl atceras padomju laika poliklīnikas un zobārstu kabinetus, noteikti prot novērt to, kāda vide ir modernās klīnikās. Kāda izskatās jūsu zobārstniecība? Kā tajā jūtaties?