Ielās dodas frizētava uz riteņiem
Liepājā atklāts pilsētā un Latvijā vēl nebijis pakalpojums – pirmais “BarberBus” jeb vīriešu frizētava uz riteņiem. 12 metru garais autobuss aprīkots ar divām bārddziņu darba vietām, tajā pieejams arī bārs un ballīšu zona. Idejas autors ir liepājnieks un uzņēmējs Elgars Roga, kuram Liepājā jau ir divas vīriešu frizētavas – “Windcut Barbershop” un “Garāža”.
Ideju pamet pieprasījums
E. Roga pastāsta, ka ideja par mobilās vīriešu frizētavas izveidi radusies pēc tam, kad barberu jeb balbieru pakalpojumi vairākkārt pieprasīti izbraukumos. “Sākumā bija ideja vest krēslu un spoguli, tad bija doma – ja ir slikti laikapstākļi, jāņem līdzi telts. Ja ir telts, tad vajag busu. Ja pērkam busu, kāpēc gan nevaram nopirkt autobusu? Ja jau pērkam autobusu, tad jāpērk liels autobuss,” idejas aizkulises smejot atklāj uzņēmējs.
Atrast piemērotu transportlīdzekli idejas realizācijai izdevies tepat “Liepājas Autobusu parkā”. “Izskatījām diezgan daudz variantu. Sapratām, ka jāpērk no autobusu parkiem. Trobelējām “Rīgas satiksmi”, bet tad sapratām, ka Liepājā ir visizdevīgākais un mums atbilstošākais piedāvājums.”
Bijis skaidrs, ka nepieciešams zemās grīdas transportlīdzeklis, lai viss būtu vienā līmenī. Jaunajā “Windcut BarberBus” gan grīda pacelta augstāk, jo zem tās izveidota ūdens un notekūdeņu sistēma. E. Roga vēsta, ka “Windcut BarberBus” iegāde un pārveidošana izmaksājusi vairākus desmitus tūkstošus eiro, no kuriem 50% ir pašu finansējums, 40% – pašvaldības līdzfinansējums, savukārt 10% līdzekļu piešķīris Liepājas Biznesa inkubators.
Izzinās vīru interesi
“Projekts no idejas līdz šim brīdim prasīja aptuveni pusotru gadu,” uzsver E. Roga un smejot piebilst: ja būtu daudz naudas, tad ieceri būtu iespējams attīstīt arī pusgada laikā. Nu, kad “Windcut BarberBus” palaists tautās, tiks domāts, kur un kā to veiksmīgāk ekspluatēt. Jau zināms, ka savus pakalpojumus tas piedāvās festivālā “Summer Sound” un arī “Prāta vētras” koncertā Liepājā, kur aizskatuvē gādās par grupas dalībnieku un pavadošā sastāva vizuālo tēlu. E. Roga skaidro, ka bijis svarīgi informēt plašāku publiku par iespēju saviem pasākumiem piesaistīt “BarberBus” un tad, skatoties no cilvēku intereses, būs skaidrs, kādā virzienā jādarbojas. “Mums svarīgi, lai mūs grib. Lai aizbrauktu uz kādu no festivāliem, ir jāmaksā par vietu. Un mums nav trīs-reiz-trīs telts, mums ir divpadsmitmetrīgs autobuss. Samaksāt par vietu plus mēģināt kaut ko nopelnīt – ir jāpakalkulē tā lieta,” spriež uzņēmējs.
Liepājnieks atklāj, ka pagaidām lielākais uzsvars tiks likts uz dažāda veida pasākumiem. Piemēram, uzņēmumu ballēm, sporta spēlēm, vecpuišu ballītēm, lielākām dzimšanas dienu svinībām u.tml. “Mūs var izīrēt, vienojoties par cipariem, vietām un laikiem,” uzsver E. Roga.
Kategorijas
- Citas ziņas
- Tirgus
- Atbildam lasītājiem
- Laža
- 8778
- Afiša
- Koncerti
- Sports
- Teātris
- Muzejos
- Izstādes
- Citi pasākumi
- Kino
- Balles
- Laikraksta arhīvs
- Video
- Foto
- Reklāmraksti
- Ekonomika
- Veselība
- Lietotāju raksti
- Kriminālziņas
- Kultūra
- Dzeja
- Konkursi
- Dzīvespriekam
- Sports
- Futbols
- Basketbols
- Handbols
- Autosports
- Motosports
- Volejbols
- Vieglatlētika
- Citi sporta veidi
- Florbols
- Hokejs
- Ziemas sporta veidi
- Soču Olimpiskās spēles
- Liepājas amatieru futbola čempionāts
- Lejaskurzemes novadu futbola čempionāts
- Pasaules ziņas
- Vietējās ziņas
- Liepājā
- Latvijas ziņas
- Dienvidkurzemes novadā
- Izglītība
- Sporta sērija "Izrāviens"
- Piedalies konkursā!
- Saeimas vēlēšanas
- Viena diena uzņēmumā
- Izklaide
- Projektu raksti
- Saimnieko gudri
- Atpazīsim melus!
- Kultūras saknes
- Rūpēsimies par vidi
- Mediju kritika
- Eiropā
- Starp divām reformām