Rekurzeme.lv ARHĪVS

Dabas aizsardzības pārvalde uz laiku pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē

Rekurzeme.lv

2020. gada 13. oktobris 08:27

13
Dabas aizsardzības pārvalde uz laiku pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē

Ņemot vērā epidemioloģisko situāciju saistībā ar Covid-19 izplatību un Valsts kancelejas ieteikumus par darba organizēšanu šajā laikā, Dabas aizsardzības pārvalde (DAP) no šodienas visā Latvijā pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē, aģentūru LETA informēja DAP sabiedrisko attiecību speciāliste Maija Rēna.

Iedzīvotāji DAP pakalpojumus var saņemt elektroniski, informācija par pakalpojumiem atrodama tīmekļa vietnē "https://www.daba.gov.lv/public/lat/pakalpojumi". Klientiem konsultācijas tiks sniegtas telefoniski vai e-pastā, bet galējas nepieciešamības gadījumā pieņemšanu organizēs pēc iepriekšēja pieraksta.

DAP dokumentus pieņems parakstītus ar drošu elektronisko parakstu, nosūtītus uz e-pastu "pasts@daba.gov.lv".

Tāpat dokumentus var nosūtīt DAP teritoriālajām struktūrvienībām, proti Vidzemes reģionālajai administrācijai uz "vidzeme@daba.gov.lv", Kurzemes reģionālajai administrācijai uz "kurzeme@daba.gov.lv", Pierīgas reģionālajai administrācijai uz "pieriga@daba.gov.lv" un Latgales reģionālajai administrācijai uz "latgale@daba.gov.lv".

Rēna norādīja, ka šāds darba režīms ir noteikts līdz 30.novembrim vai turpmākiem rīkojumiem.

DAP aicina sekot līdzi aktuālajai informācijai par epidemioloģisko situāciju un noteiktajiem piesardzības pasākumiem. Savukārt par aktuālo informāciju par pakalpojumu pieejamību un pasākumu norisi informēs DAP tīmekļa vietnē "www.daba.gov.lv" un sociālajās platformās, piebilda Rēna.