Rekurzeme.lv ARHĪVS

Latvijas uzņēmums izstrādājis bezmaksas "Twitter" analītikas rīku

2013. gada 9. aprīlis 07:55

78
Latvijas uzņēmums izstrādājis bezmaksas "Twitter" analītikas rīku

Latvijas uzņēmums "Metrigen" izstrādājis bezmaksas "Twitter" statistikas un analītikas instrumentu, ar kura palīdzību ikviens "Twitter" lietotājs var ātri un pārskatāmi iegūt svarīgākos datus par savu vai jebkuru citu kontu.

Kā informē SIA "Metrigen" līdzīpašnieks Uldis Katlaps, aplikācija "Sociālais Dižrīks", kas atrodama "metrigen.lv/dizriks" , būs noderīga Latvijas uzņēmumiem, kas vēlas ātri pārraudzīt sava "Twitter" konta darbības rādītājus, kā arī salīdzināt tos, piemēram, ar konkurentu sniegumu.

"Tas nav tikai statistikas vākšanas instruments. "Sociālais Dižrīks" veic arī galveno datu analīzi, tādējādi palīdzot izprast, kā uzņēmums darbojas sociālajos tīklos un kas būtu jāuzlabo," stāsta Katlaps.

"Turklāt šos datus var aplūkot kaut katru dienu un redzēt, kā tā vai cita aktivitāte maina Twitter konta sniegumu," saka Katlaps, piebilstot, ka "Twitter" nepiedāvā pietiekamu statistiku par konta darbības efektivitāti un tā veiktspēju.

Katlaps skaidro, ka aplikācija palīdzēs sekot līdzi arī reklāmas aģentūru darbam, ja tās apkalpo uzņēmumu kontus. "Atskaites esam veidojuši kā infografikas, lai tās būtu vizuāli pievilcīgas," atzīmē Katlaps.

SIA "Metrigen" ir "JIC biznesa inkubatora" uzņēmums, kas šobrīd aktīvi strādā pie tāda paša nosaukuma sociālo mediju profilu un web lapu statistikas platformas izveides.

Jau ziņots, ka sociālo mediju un mājaslapu statistikas platforma "Metrigen" testa režīmā plašākai publikai pieejama kopš februāra vidus.

"Metrigen" analizē un vizualizē datus par aktivitātēm dažādos sociālajos tīklos un interneta vietnēs. Jebkurš interesents var to izmēģināt bez maksas, reģistrējoties "metrigen.lv".

"Ar platformas "Metrigen" palīdzību varam mērīt un analizēt savu sociālo tīklu aktivitāšu ietekmi uz mērķauditoriju, turklāt apkopotie dati ne tikai ļauj novērtēt un uzlabot atdevi sociālajos medijos un web lapās, bet taupa laiku, ļaujot izvairīties no vairāku sociālo vietņu un "Google Analytics" kontu apmeklēšanas," skaidro Katlaps.

Šobrīd "Metrigen" strādā ar "Facebook", "Draugiem.lv", "Twitter", "Google Analytics". Produktam attīstoties, paredzēts pievienot arī citas sociālās vietnes, piemēram, "Linkedin", "Youtube", "Google+" u.c.

SIA "Metrigen" reģistrēta Jelgavas biznesa inkubatora adresē pagājušā gada 10.oktobrī.

Pilnsabiedrība "JIC biznesa inkubators" dibināta Jelgavā 2007.gadā ar mērķi veicināt jaunu komersantu veidošanos, finansējot tiem nepieciešamo pakalpojumu saņemšanu un piesaistot ārēju finansējumu straujākai uzņēmumu izaugsmei.