Aicina iesaistīties muzeja veidošanā

Vadošais dzērienu ražotājs Baltijā SIA „Cido Grupa”, kurā šobrīd ietilpst arī „Līvu alus”, šogad svinēs savas dibināšanas 20. dzimšanas dienu. Tuvojoties lielajam notikumam, uzņēmums uzsāk muzeja izveidi, aicinot iesaistīties bijušos darbiniekus un ikvienu Latvijas iedzīvotāju.
Uzņēmuma arhīvos atrodams liels daudzums oficiālas informācijas, bet daudzi fakti un priekšmeti, kas spētu šos 20 uzņēmuma gadus parādīt emocionāli cilvēcīgā gaismā, laika gaitā izklīduši līdz ar darbinieku maiņu. Pēc „Cido Grupa” aplēsēm, uzņēmumā kopš 1994. gada nodarbināti vairāk kā 2000 cilvēku.
”20 gadi uzņēmumam mūsdienu Latvijā ir daudz. „Cido Grupa” ir bijis Latvijas līdzgaitnieks teju kopš neatkarības atjaunošanas. Latvija ir kardināli mainījusies un arī ražošana un uzņēmējdarbība Latvijā ir pilnīgi cita, nekā pirms 20 gadiem. Esam pārliecināti, ka fakti un priekšmeti, ko apkoposim, palīdzēs radīt pārsteidzošu stāstu par ražošanas, uzņēmējdarbības un dzērienu nozares ārkārtīgi straujo un pat aizraujošo attīstību neatkarīgās Latvijas laikā,” stāsta „Cido Grupas” pārstāve Inese Lielpinka.
Lai gan uzņēmuma arhīvos atrodams liels daudzums oficiālas informācijas, datu un skaitļu par produktu portfeli un tā izmaiņām, biznesa rādītājiem, ražošanas modernizēšanu un līdzīgiem notikumiem, daudzi fakti un priekšmeti, kas spētu šo laiku parādīt emocionāli cilvēcīgā gaismā, laika gaitā izklīduši, līdz ar darbinieku maiņu uzņēmumā.
„Bieži vien darbinieki ir tā uzņēmuma neatņemamā sastāvdaļa, kas saglabā daudz vairāk interesantas informācijas nekā oficiālie arhīvi un uzņēmumu datu bāzes. Informācija, ko sniedz cilvēki, ir dzīvāka, emocijām bagātāka, katrs priekšmets sevī slēpj veselu stāstu. Mūsdienu tehnoloģijas ļauj ne tikai digitalizēt vecos fotoattēlus un dažādus priekšmetus, bet arī ierakstīt video un audio stāstus, kas palīdzētu šīs emocijas saglabāt nākamajām paaudzēm,” stāsta Inese Lielpinka.
Bez darbinieku atmiņu stāstiem un fotoattēliem, uzņēmuma pārstāvji cer apkopot arī vēsturiskus uzņēmuma ražotās produkcijas iepakojumus un etiķetes, iespējams darba rīkus – mēģenes, mērīšanas aparātus, u.tml. -, kurus kāds darbinieks „paglābis” pēc ražošanas modernizēšanas. „Cido Grupa” meklē arī mārketinga akcijās izmantotos dažādu tēlu tērpus un citus prezentpriekšmetus. Uzņēmuma pārstāve Inese Liepinka uzsver, ka šobrīd ir pat grūti iedomāties un nosaukt visas tās lietas, kas varētu būt saglabājušās cilvēku mājās un atmiņās, tādēļ no sirds aicina atsaukties ikvienu, lai kaut vai tikai padalītos ar atmiņām, saviem stāstiem gan par svarīgiem uzņēmuma attīstības notikumiem, gan dažādiem kurioziem.
Ikvienu, kam ir kas interesants stāstāms vai rādāms, uzņēmums aicina līdz 24. janvārim sazināties ar Santu Kleinšmiti pa e-pastu cido@royalunibrew.com vai telefona numuriem +371 67023417 mob. +371 29294817.
Inese Lielpinka, SIA „Cido Grupa” pārstāve
Kategorijas
- Citas ziņas
- Tirgus
- Atbildam lasītājiem
- Laža
- 8778
- Afiša
- Koncerti
- Sports
- Teātris
- Muzejos
- Izstādes
- Citi pasākumi
- Kino
- Balles
- Laikraksta arhīvs
- Video
- Foto
- Reklāmraksti
- Ekonomika
- Veselība
- Lietotāju raksti
- Kriminālziņas
- Kultūra
- Dzeja
- Konkursi
- Dzīvespriekam
- Sports
- Futbols
- Basketbols
- Handbols
- Autosports
- Motosports
- Volejbols
- Vieglatlētika
- Citi sporta veidi
- Florbols
- Hokejs
- Ziemas sporta veidi
- Soču Olimpiskās spēles
- Liepājas amatieru futbola čempionāts
- Lejaskurzemes novadu futbola čempionāts
- Pasaules ziņas
- Vietējās ziņas
- Liepājā
- Latvijas ziņas
- Dienvidkurzemes novadā
- Izglītība
- Sporta sērija "Izrāviens"
- Piedalies konkursā!
- Saeimas vēlēšanas
- Viena diena uzņēmumā
- Izklaide
- Projektu raksti
- Saimnieko gudri
- Atpazīsim melus!
- Kultūras saknes
- Rūpēsimies par vidi
- Mediju kritika
- Eiropā
- Starp divām reformām