Liepājas Universitātes studente piedalīsies pirmajā konkursā "Mūzikas skolotājs XXI gadsimtā"

Pirmajā konkursā "Mūzikas skolotājs XXI gadsimtā", kas norisināsies no 23. līdz 24. novembrim Jāzepa Vītola Mūzikas akadēmijā (JVLMA), sacentīsies sešas topošās mūzikas skolotājas, informē JVLMA Rektorāta palīdze Jurita Krūma.
Topošie mūzikas skolotāji uzrādīs savas prasmes pirmajā valsts mēroga konkursā "Mūzikas skolotājs XXI gadsimtā". Konkursu organizē JVLMA Mūzikas skolotāju katedra sadarbībā ar Latvijas vispārējās izglītības mūzikas skolotāju asociāciju.
Lai rosinātu topošo mūzikas skolotāju izpratni par teorijas un prakses vienotību, uzturētu mūzikas mācīšanas metodikas tradīcijas Latvijā un rosinātu studējošo interesi par mūzikas skolotāju profesijas nozīmīgumu, JVLMA Mūzikas skolotāju katedra sadarbībā ar Latvijas vispārējās izglītības mūzikas skolotāju asociāciju organizē konkursu Mūzikas skolotājs XXI gadsimtā.
Konkursā, kas noritēs divās kārtās, savas pedagoģiskās prasmes pierādīs sešas topošās mūzikas skolotājas – Rita Keiša (Daugavpils Universitāte), Agnese Čīca (Liepājas Universitāte), Laura Pastare un Kristīne Pore (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija), Justīne Voitkeviča un Ieva Sproģe (Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija).
Konkursa pirmajā kārtā dalībniecēm būs jāvada atklātā nodarbība 30 minūšu garumā par brīvi izvēlētu tematu. Šajā kārtā topošās mūzikas skolotājas sadarbosies ar skolēniem no Mārupes vidusskolas 5. klases (skolotāja Ilze Vilde) un Rīgas 6. vidusskolas 7. klases (skolotāja Nataļja Zamišļajeva).
Otrajā konkursa kārtā dalībniecēm ir jāsagatavo muzikāls priekšnesums ar brīvu temata un satura izvēli 10 minūšu garumā un jāiedalās interaktīvajā zināšanu un taktikas spēlē "Garā pupa" par aktuālākajiem jautājumiem mūzikas pedagoģijā un psiholoģijā.
Konkursa dalībnieces vērtēs profesionāla žūrija, izvērtējot sniegumu novērtējot ar punktiem pēc tādiem kritērijiem kā stundas plāns, satura izklāsts un viengabalaina dramaturģija, izvirzītā mērķa skaidrība un tā sasniegšanas kvalitāte, metožu un metodisko paņēmienu daudzveidība un radošums, pedagoga runas kultūra, emocionalitāte un komunikatīvās prasmes, pedagoga vokālās un instrumenta spēles prasmes, kā arī skolēnu līdzdalība stundās un pedagoga teorētisko jautājumu atbilžu kvalitāte, spēja diskutēt un pamatot savu viedokli.
Kategorijas
- Citas ziņas
- Tirgus
- Atbildam lasītājiem
- Laža
- 8778
- Afiša
- Koncerti
- Sports
- Teātris
- Muzejos
- Izstādes
- Citi pasākumi
- Kino
- Balles
- Laikraksta arhīvs
- Video
- Foto
- Reklāmraksti
- Ekonomika
- Veselība
- Lietotāju raksti
- Kriminālziņas
- Kultūra
- Dzeja
- Konkursi
- Dzīvespriekam
- Sports
- Futbols
- Basketbols
- Handbols
- Autosports
- Motosports
- Volejbols
- Vieglatlētika
- Citi sporta veidi
- Florbols
- Hokejs
- Ziemas sporta veidi
- Soču Olimpiskās spēles
- Liepājas amatieru futbola čempionāts
- Lejaskurzemes novadu futbola čempionāts
- Pasaules ziņas
- Vietējās ziņas
- Liepājā
- Latvijas ziņas
- Dienvidkurzemes novadā
- Izglītība
- Sporta sērija "Izrāviens"
- Piedalies konkursā!
- Saeimas vēlēšanas
- Viena diena uzņēmumā
- Izklaide
- Projektu raksti
- Saimnieko gudri
- Atpazīsim melus!
- Kultūras saknes
- Rūpēsimies par vidi
- Mediju kritika
- Eiropā
- Starp divām reformām