Rekurzeme.lv ARHĪVS

Martā ietekmīgākais zīmols bija Liepājas pilsēta

LETA

2015. gada 10. aprīlis 12:07

26
Martā ietekmīgākais zīmols bija Liepājas pilsēta

Šī gada martā kopējā zīmolu topā pirmo vietu iekarojusi Liepāja, kurai seko ielu kultūras un jauniešu kustība "Ghetto Games", bet trešo vietu ieņēma biedrība "Latvijas mājražotāji", liecina aģentūras "DDB Latvia" veidotais ietekmīgāko zīmolu tops.

Salīdzinot ar februāri, var novērot, ka martā par vienu vietu pakāpusies Liepājas pilsēta, bet zīmols "Ghetto Games" pakāpies par astoņām, savukārt "Latvijas mājražotāji" - par piecām vietām.

Topā ceturto vietu ieņem bārs "Red Sun Buffet", kas februārī bija trešajā vietā, bet topa piecinieku noslēdz kinoteātris "Forum Cinemas", kas pakāpies par divām vietām.

Tikmēr sesto vietu ieņem Valmieras pilsēta, septīto - "Statoil Latvija", astoto - "Atletika Fitness", bet uz devīto vietu pakāpusies Latvijas Hokeja federācija, kurai tas izdevās, pakāpjoties par 12 vietām.

Tikmēr pagājušā mēneša ietekmīgākais zīmols "Dinamo Rīga", noslīdot par deviņām vietām, ieņem topa desmito vietu.

Šajā topā nav iekļauti mediju zīmoli, kas apkopoti atsevišķā vērtējumā.

Ietekmīgāko zīmolu topu "DDB Latvia" veido jau trīs gadus, ļaujot zīmolu vadītājiem ik mēnesi sekot sava zīmola gaitām sociālajos medijos "Facebook", "Twitter", "Draugiem.lv" un "Instagram". Zīmola ietekmes mēraukla ir cilvēku skaits, kas mēneša laikā mijiedarbojušies ar zīmolu, klikšķinot uz "like", "follow" vai citas norādes, teikts "DDB Latvia" mājaslapā.

SIA "DDB Wordwide Latvia" reģistrēta 1995.gadā. 2013.gadā tā apgrozīja 2 787 824 eiro un nopelnīja 53 075 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. 60% uzņēmuma daļu pieder Edgaram Skultem, 20% Andrim Rubīnam, 12% Agnitai Vāverei un 8% Kristiānam Vjaksem.